MIMMI

följ min kamp.

Lördag, 7 april

Kategori: Allmänt

Detta är en kavaj och en vårjacka som jag har inhandlat och som jag hoppas på att kunna bära efter att ha gått ner ett par kg till. Både är i storlek 38 och just nu har jag storlek 42. Jag tror att det är otroligt viktigt att ha något som man strävar mot. Motivationen ökar och man får en starkare vilja till att gå ner i vikt. Just nu har jag dessa två klädesplagg och en studentklänning som motivation! Snart  ska jag även inhandla ett par nya jeans, där jag redan gått ner en storlek. Jag hade storlek 44 på jeans och nu kan jag ha storlek 42!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag har kvar mina kläder sen innan graviditeten, de är stl 38 och har som du stl 40-42 nu. Och angående kommentaren om sömn, sömn är superviktigt, tyvärr kan jag ju inte prioritera sammanhängande timmar med en bebis som vaknar och vill ha mat mitt i natten... :)

    2012-04-07 | 12:24:13
    Bloggadress: http://lastinghappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: