MIMMI

följ min kamp.

Onsdag, 11 april

Kategori: Allmänt

Dessa senaste två dagarna har jag inte tränat, utan ätit i stora mängder. Bloggen för mig är en plats för ärlighet, detta är inte en plats där jag endast ska stoltsera med mina viktnedgångar. Utan, jag måste berätta om de sämre stunderna i mitt liv. Jag har ätit äckligt mycket.. Jag måste minst ha gått upp i 2 kg. Jag känner mig äcklad. Men, jag vill inte hamna i en position där jag tycker synd om sig själv och fortsätter att äta. Utan istället ska jag gå till gymmet och träna nu, och lära mig av misstaget.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ärlighet är bra, framförallt för sig själv... Påsken för mig var likadan och jag känner mig också äcklig... Men man är inte mer än mänsklig, så dags för nya tag nu :)

    2012-04-11 | 12:02:24
    Bloggadress: http://lastinghappiness.blogg.se/
  • linda - en vimsig mamma säger:

    ärlighet varar längst och kul att kunna kolla tillbaka sen 0) kram

    2012-04-11 | 20:15:47
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: