MIMMI

följ min kamp.

söndag, 18 mars.

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte har bloggat på senaste tiden, jag ska förbättra mig! De senaste dagarna har bestått av skola och hårdträning. Det är otroligt svårt att balansera skolan med träningen.. Det handlar inte bara om träningen, men även maten. Vad vi får i skolan är inte direkt det nyttigaste man kan äta. Men jag gör mitt bästa och tar av vad vi får men i små portioner. I fredags tränade jag väldigt hårt, men senare när jag kom hem så märkte jag att jag hade fått mens. Jag har världens jobbigaste mens, jag mår något så otroligt illa att jag måste ligga i sängen hela dagarna och jag får oftast väldigt ont.. Så nu de senaste två dagarna har jag inte tränat. Jag hoppas på att må bra imorgon och kunna bege mig mot gymmet.
Som varje söndag så vägde jag mig idag.
Förra söndagen så låg min vikt på 80.0
Idag så ligger den på 78.9
Jag känner mig så otroligt nöjd, även om denna vecka inte varit världens bästa. Men nu är jag iallafall under 80 kg och dit ska jag aldrig gå tillbaka till..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: