MIMMI

följ min kamp.

Svar.

Kategori: Allmänt

MOLLY BERGSTRÖM -

    Går det bra?

    Jag känner verkligen att jag har fått struktur i livet, bra matvanor plus att jag tränar 6 dagar i veckan. Jag har hittills gått ner cirka 4 kg. :)

 

    • natalie Kudelka
  • Hur gammal är du?
    Vad använder du för skönhets produkter? 
    P&K Natalie kudelka! ;)

Jag är 18 år gammal. Då jag har problem med hyn är jag väldigt försiktig med vilka produkter jag använder. Det som jag har märkt är fungerar som bäst för hyn är Clinique. Jag kör med deras ansiktstvål, peeling och ansiktsvatten varenda dag! Och min hy har blivit mycket bättre sen dess

    • Ella säger:
  •  

    Vart gymmar du? Friskis? SATS? Annat? Och är det bra där, alltså trivs du där? :)

    Jag gymmar på ett helt vanligt gym, det är otroligt bra, och där finns alla maskiner som ger en möjlighet att gå ner i vikt. :)

    Hej!! Kämpa på med träningen. Jobbigt att tvingas tampas med acne också, du gör det bra!

    Hur länge har du haft finnar? 
    Hur gick det till när du fick Roaccutan utskrivet? Testade du andra läkemedel innan? Hur länge ska du äta det? Några förbättringar eller biverkningar?
    Jag har haft finnar sen jag kom in i puberteten och sen dess har det varit kvar. Jag har prövar massor med olika läkemedel, både krämer och tabletter. Men nyligen fick jag en remiss till hudläkaren då jag har haft finnar så länge. Då fick jag Roaccutan utskrivet, och hittills har jag börjat märkt skillnad, jag har tagit det i ungefär tre månader och ska ta det i ett halvår.

     

    Vad vill du gå ner till för vikt och varför? 
    kommer man få se före - efterbilder snart?

För och efterbilder finns att se! Jag vill gå ner i vikt för att jag är överviktig, jag vill må bra men även trivas med vad jag ser i spegeln.

    • ewelina säger:
  • hur gör du för att hålla motivationen igång?
    hur ser du på dieter?

    Jag följer ingen särskild diet, men kan inte heller uttala mig om det då jag aldrig har prövat någon. Jag sätter olika mål i min träning och viktkurva och på så sätt har jag något att kämpa mot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: