MIMMI

följ min kamp.

Träningspass

Kategori: Allmänt

Jag började träna vid fem idag & sluta runt halv sju, och jag hade en bra träning, men den kan alltid bli bättre! Jag körde en halvtimme på crosstrainern och en i en halvtimme körde jag intervall programmet på cykeln. Avslutade med lätta styrkeövningar, och begav mig hemåt. Ville helst springa lite på löpbandet, men tyvärr var det upptaget. Jag är otroligt ivrig efter att få se resultat, jag vill se vågen stå på 65! Men jag har en lång resa kvar, målet just nu är att hålla ut.
Idag har jag ätit:
Frukost - Två knäckemackor med kalkon och jordgubbar.
Lunch - Äggröra med sallad
Middag - Två knäckemackor med kalkon och gurka, sedan en fruktsallad bestående av jordgubbar, röda vindruvor och banan.
Jag måste börja förbättra min matvanor ännu mer och föra in små mellanmål. Men jag är dock nöjd med vad jag får i mig till frukost, lunch och middag. Men om någon av er hittar fel i mina matvanor, så säg till gärna, så att jag kan lära mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: